Hanımlar merhaba. 3 günlük taze anneyim. Sezaryen doğum yaptım sütüm daha yeni yeni dün sabah geldi sıcak duş aldıktan sonra. Şu an sütüm iyi bebeğim emiyor ama göğüslerim çok yara oluyor. Krem sürüyorum ama fayda etmiyor. Emzirirken çok acı çekiyorum. Var mı hemen geçer şunu dene dediğiniz çok perişan durumdayım