LivaLiva onu diyenlerin ağzına kürekle vurasım var 🙂 oğlum 3 buçuk aylık dogdugundan beri bu gece ilk defa sabahlatti bizi normalde 12 den önce uyumazdi dün gece 2 de uyudu bu gecede 3 te ve 5 buçukta ayaktaydi 7 de elde sallayarak zorla uyudu ki gözünden uyku akıyor düzeleceğine daha da kötüleşiyor Sanki sonra da bütün gün uyumak istiyor mutsuz huysuz ve gce yine geç yatıyor 2.buuck aylık olana kadar en geç 9 da uyurdu sonra nasıl oldu da bu hale geldik anlamadım hiç 😬