Katya Kızlar merhaba 15,5 aylık kızım bi süredir azı dişleri çok şişliyi. Bugün tesadüfen dişinde bi şişlik gördüm. Sanki et parçası gibi. Normal mi bu? Sizin bebeklerinizde de azılar bu şekilde mi çıktı? https://imgyukle.com/i/o6WjiG
Deletedmom0099 Katya kızımında su sağdaki şekilde et parçası vardı 2 gün sonra diş geldi ama sizinki daha büyük bilemedim
Katya Deletedmom0099 evet bizimki daha büyük ve sarkıyor aşağı doğru doktora götürücem çok teşekkür ederim
ant331 Katya acaba dişleri keskin oluyor ya damagini mi sıktı bir anda oda apse mi yaptı. Hiç böyle olmadı. Azı biraz farklı çıkıyor diğerlerinden ama bu bayağı farklı geldi.