Itsybitsyspider Reyyan40 canım ben satıyorum aventin emziremediğim için denemeler dışında kullanamadım malesef tertemiz duruyor köşede garantisi duruyor 200 e veriyorum
Kayracim Reyyan40 e bebeğin kendi ürünü olan pompayı alabilirsiniz 2.el fiyatınaa ben kullanıyorum çokta güzel sağım yapıyor..
Reyyan40 Kayracim bende çok düşündüm araştırıyorum çoğu kişi olumlu yanıt vermiş ama karar veremedim bir türlü