Sevgili anneler ve anne adayları,
8 haftalık bebeğimi dışarı çıkmaya alıştırmaya çalışıyoruz. Ne zaman arabaya koysak ağlıyor. Bebek arabasında da, oto koltuğunda da sürekli ağlıyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Hiçbir işimi halledemiyorum. Hiçbir yere gidemiyorum. Eşimle de bu yüzden sık sık tartışmaya başladık. Bana bir akıl verin 🥺