Merhaba arkadaşlar. Oğlum 4 ay 10 günlük alerji şüphesiyle doktora götürdüm ancak kandan baktıkları için alerji testi yaptırmadım. Yüzünde dönem dönem kırmızılıklar oluyordu en son çikolata kaynaklı olabilir diye düşündüm kaka da mukus var ama kan yok.özellik bir haftadır çok huysuz uykuya direniyor atak döneminde ama sanki daha önce hiç böyle olmamıştı alerji kaynaklı olabilir mi? Bi de Doktor yüzü için mustela krem yazdı alerjik görünüyor kızarıklıklar diye de zatiden damla yazdı ama test yaptırmadan yazdığı için biraz kararsız kaldım bide uyku sersemlik yapabilir yazıyor. Sizce damlayı kullanayım mı aranızda kullanan oldu mu ?