SaricivcivAnnesi4 Sabah test verdim bir umutla öğlen gene pozitif çıktı ama yemedigim icmedigim şey kalmadı bende iyiyim bir belirti yok ama negatif cikmadi oturdum ağlıyorum tek başıma oğlumu da anneme vermiştim zaten bulaşmasın die kavusamadim 😭