Yelda35 geçmiş olsun tomografi çekerler büyük ihtimalle. Eğer pili hala bulmadıysanız gitmeniz gerekiyo çünkü Allah korusun oksitlenme yapabiliyor doktorlar onu alıyorlar operasyon olmadan korkmayın ama yine de gidin ay yutmamıştır herhalde diye düşünmeyin öyle yazanlar olmuş o yüzden söylüyorum telaşlandırmak için söylemiyorum yanlış anlamayın zaten yeterince telaşlısınızdır. Umarım oraya buraya atmıştır siz bulamamışsınızdır. Çok geçmiş olsun miniğe