22 aylık kızım hiçbirşey yemez oldu resmen günlerdir bütün gün aç ağlamaktan helak oldum kaşık çatal reddediyor görünce direkt yön değiştiriyor zaten. Kendisi yesin diye veriyorum ondan alıp ona döküyor derken işi oyuna çeviriyor. Ya yediği tek şey kuru meyve muz mandalina süt ve bebe bisküvisi nolcak böyle nasıl büyücek nereye kadar böyle gidecek 😭 1 yaşından beri zaten aşırı iştahsız bir bebekti zar zor yedirdim bu zamana kadar çizgi filmle o da. Yediği şeyler zaten hep sınırlıydı. Geçtiğimiz haftalarda bi hasta oldu sonra tüm iştah komple gitti. E doktor ilaç verdi mecbur tok karnına içirmem lazım sütteb de 1 ay önce kesmiştim mecbur biberonla inek sütü vermeye başladım bu süreçte sırf midesine bişe girsin diye. Ya Allah aşkına bi akıl verin bişe diyin napıcam ben 😭😭😭