Merhaba. Oğlum 40 günlük ve pcr testi yaptırmadık ama muhtemelen korona. Dedesi koronaydı ve temaslı. Şimdi ara ara ateşi çıkıyor hafif öksürük ve hapşırması var. Başından geçen bilgi verebilecek olan var mı? Çok kötü ve umutsuz durumdayım lütfen bilenler yazsın