Herkese merhabalar 16.5 aylık oglum var sendromun tüm belirtileri var herşeye aglıyor ne oyun oynatabiliyorum ne zapdedebiliyorum vallahi sabahtan beri beynim döndü . Herşeyi fırlatıyor vuruyor yemekle ilk kez arası yok (son azı dişide çıkıyor ) diş yüzünden mi yoksa 2 yaş sendromu erken mi başladı anlamadım valla