Sebamed almıştım yüzü de kafası da bayağı kuruyordu sanki saçı konak olacakmış gibi oldu mustelanın yüz kremini alacağıma yanlışlıkla şampuanını almışım bi kullandım anında saçındaki o kuruluk soyulmalar geçti. İyiki de yanlışlık yapmışım 😁 artık biraz büyüyene kadar bundan vazgeçmem. Sebamed de iki kutu almıştım vücunudu yıkarım onlarla da 🙄