Merhaba herkese
kızım 24 günlük ve 4 kg üstüne çıkmıştır. Ben 3-6 kg almıştım 2 numara onu kullandım bugüne kadar sleepy ama bacaklarını sıktı lastik küçük desem değil büyük geldiği için midir acaba. Şimdi 1 numara alsam nasıl olur bi de hep en az 74 adet falan cıkıyo bezlerin icinden. Alsam hangisinden alauım başka markanın 2 numarasını mı alayım sizce ne yapayım yardımcı olur musunuz? Marka önerisi vs