Merhaba güzel anneler önerilerinizi bekliyorum ? Oto koltuk 360 derece dönmesi önemli mi sizce kullanım açısndan baya kolay olur gibi geliyor. Mama sandalyesi de joie düşünüyorum aslında. Normal zamanda da oturur belki diyorum ama deneyimli anneler yazsın çok para vermeye gerek yok mu ?