Peraa öğlen 3 de yiyorum yani 3 ve 4 orası. Yemek tarzı yiyorum salata yapıyorum çorba içiyorum 2 kase .
Sebze yemeği varsa vır tabak ondan bir tabak salata bir tabak çorba vs… gibi
Bu diyette istediğini yiyorsun ama tek öğün. Pizza. Hamburger vs yiyende var. Ven durum bile yedim
Ama genede yememekte fayda var. Tatlı çikolata işi yok … ye ana yarim dilim yada iki Kasık al bırak.
Diyet saati sana bağlı ama. Araştırmalarima göre akşam 5 ve sabah 9 arasi yag yakını için faydalı
Yani qksama kalmadan yiyin
ac kalmak en iyisi . 23 saat aç 1 saat tok diyeti bu
Ben zorlanmadim hatta alıştım bile. 15 günde 3.5 kilo verdim