Elifcem inek sütü sanıldığı gibi sağlıklı değil maleseff 🙄
Hem de bebeğin çok küçük daha.. 2 yaşa kadar önerilmiyor diye okudum..
Ben 21 aylık bebeğime geçen akşam, çay bardağının dibi kadar (yani 2 yudum anca) verdim de gece 2 saat ağladı, zar zor gaz çıkardı da rahatladı 🤦🏻♀️
Devam sütleri de içeriğinde nişasta ve ş3ker olması sebebiyle iyi değil 🙄
Mamayı ned3n bırakmak istiyosunuz?