Nehirk Her seans sonrası tüylerin Yarısı kalmış oluyor eve gelince fark ediyorum bu normal mi ? Birde jilet vs ile almayın diyorlar , ne yapabilirim bu durumla ilgili
Liyosunannesi Nehirk Alla alla bende 5. seansa girdim bikaç gün önce ama bana gelmeden önce yada bi gece önce jiletle alın demişlerdi. Gecen 2 seans arası baya uzadı benimde cıktı tek tük. Normal dediler ama bakalım inş sonuc alırım
Nehirk Youngmom7 bende bir seans geç gittim enson eskisinden daha çok çıktı sanki anlamadım ki boşa mı para veriyoruz acaba
Nehirk Bernagkgkz yok hayır hiç bir şekilde almayın diyorlar kıl kökleri tekrar uyarılmasın diye, böyle oluncada çok tüy kalmış oluyor çalıştığım içinde sıkıntı oluyor
Bernagkgkz Nehirk haklısınız sıkıntı olması normal. Bende gidiyorum 3. Seans bitti her seanstan önce jilet yapıyorum. Şuan %80 azalma var. Garip geldi hiç aldırmamaları
Sevgiela Bende ayın 15 de başlayacağım bana tüyleri tıraş makinesi ile alıp gel dediler 1 gün önceden
Nehirk Liyosunannesi benim 3. Seans oldu çoğu çıktı. 1 ay yerine 1.5 ay bekleyince , gittiğim yer poliklinik güzellik merkezi değil hiç bir şekilde tüylere müdahale etmeyin diyorlar
Nehirk Youngmom7 ben hastaneye gidiyorum 😅sıkma canını bi fark olmadı benimde hepsi geri çıktı daha çok erken filan diyolar inandırıcı gelmiyor artık bakalım