Peki boyu ne kadar uzamış? Bizim doktorumuz boy-kilo şeklinde bakıyor. 3 aylık kontrolünce benim oğlumun da kilosu normalden fazla almış çıktı ama boyu da 1 ayda atacağı ortalamanın üstünde atmış, görüntüsü de şişman bir bebek gibi değil zaten. Boy-kilo oranına bakması lazım. Bir de prematüre bebeklerde arayı kapatmak için iştah daha güçlü oluyor diye biliyorum. Komşumun prematüre ikizleri var onlar için doktorları böyle söylemişti.