Merhabalar. bebeğime 3 aylıkken besin alerjisi teşhisi konmuştu 1 kere kanlı kaka yapmıştı. 4 gün önce gece çok huysuzlandı karnının doymadığını düşünüyordum. (şuanda 5 aylık). Herşeyi göze alıp normal mama verdim. Ertesi gün kaka yaptığında herşey normaldi. 3 gündür sadece gece yatarken mama veriyorum.Hiç bi alerji belirtisi yok. Kakasıda normal. Dün herşey normal olunca sütlü kahve içtim. Ve bugün ki kakasında kan vardı. Bu durum neden olur ? Mamadan kaynaklı olsa hemen kakasında belli olmaz mı? Daha önce diyet yaparken farkında olmadan bir iki kere kaçamağım olmuştu ve kaçamağın hemen arkasına kakasında kan gördüm. Mama da olmayıp ben süt ürünü aldığımda kanlı kaka olması neden ?