Ucbucuk aylık bı oğlum var doğduğundan beri zor emiyo sütüm tanzikli olduğu için üç haftqdrda nerdeyse bıraktı memeyi uyutup uyutup emzirmeye çalışıyorum,biberonuda tutmuyo çok çok aç olursa 50-60ml anca iciyo.iki haftada sadece 190 Gr almis.acaba emzirmeye direterek yanlismi yapıyorum gelişimini olumsuz mu etkiliyorum biberona almışsa dahami iyi olur en azından belki aç durmaz psikolojik olarak çok yoruldum denemesigim şey kalmadı iki tane emzirme danışmanından destek aldım.ben napicam 😔