feyza6774 kucagnzda yavaş yavaş oturur pozisyonda tutabilirsiniz tam oturma değilde yarım şeklinde ☺️ hem etrafı gozlemdikleri için o şekilde oturmaları 4. Aydan sonra daha ii oluyor diye duymustm ben kızıma öyle yaptm sonra etrafına birşeyler koydum kısa kısa oturdu derken 6. Ayda desteksiz oturmustu