Kizlar 1 haftadir karantinadayiz. Esim positif diye 1 hafta daha uzattilardün 😭 bi kac gündüe elektirikli süpürgenin prize takilan yeri koptu kullanamiyorum daha 😭 disari cikip da yaptiramiyoruz yeni siparis etsem haftaya anca gelir. Siparis ettigimden bisey anlamam. Güya bugün cikip yaptircaktim karantina bitti diye ama uzatildi malesef süremiz. Komsu teyzem var bitane cok iyi bir kadin ondan istemek istiyorum ama gönülden vermez diye de sormaya cekiniyorum soncta covidiz 🤷♀️ Ev toz icinde kaldi halilari görseniz … yere bile bkamak istemiyorum artik okadar kötü oldu 😞 alternarif fikirler? Sizce komsudan istiyim mi? Ne yapiyim ben