Ben de öyleyim. Normalde kimsenin cocugunu sevemezdim öpmem bile annesi rahatsız olur diye. Benden baya kücük kardesim vardı onu cok severdim öyle. Kendi cocuğum oldu da rahatlıkla sevebiliyorum cok sükür 😂 sıkarım öperim ısırırım ama tabi canını yakmadan. Cocuk alısacak büyüyor. Annem yazık kızım yapma öyle der ama benimki güler 😂😂😂