Kahramanlar0 1,5 aylık kızımın poposu ve tek omzu mor doğduğu günden beri sezeryan ile dünyaya geldi 35+6 haftalık yenidoğan bebeklerde olur diyorlar sizinkiler ne zaman geçti hiç geçmeyecek gibi duruyor
Deletedmom378 Kahramanlar0 evet oldu özel bölgesinin içinde de vardı benim bebeğim kız bebek şu an 2 ay 9 günlük ve geçti geçiyor annesi 😊😊
sngl11 Kahramanlar0 benim bebeğimde de var popsunda mor bi leke esmer çocuklarda daha çok görülüyormuş mongol lekesi dedi doktor 1 yaşına kadar geçermiş
Kahramanlar0 Maşallah annesi 🧿inşallah geçer zayıf olduğu için diyorlar 2,500doğmuştu alakası var mı acaba dr Doğumda çıkarırken mi inciltti
eylullbilginn Benim kızımında poposunun üstünde var doğumdan beri ama bizim ki mongol lekesi denen bir leke herhangi bir problem değil 5 yaşına doğru geçiyormuş 11 aylık sizinki de öyle bir şey olabilir mi bir bakın isterseniz
Hercai88 Kahramanlar0 bizimde popodan bele kadar var morluk bazen yeşilimsi gibide duruyor 6 buçuk aylık oldu hiç geçmedi galiba kalıcı bir doğum lekesi olarak duracak 🤷♀️😂
Ayaniz Kahramanlar0 mongol lekesi olabilir mi oglumunda kuyruk sokumunda var mongol lekesi dedi doktorumuz dogdugunda.. 1 sene içinde kaybolabilir en geç 5 yaşını bulur demişti
Alpmerve Kahramanlar0 bizimkide mor değil kapkaraysi resmen ve tam poposunun ayrım kısmı avuç büyüklüğündeydi.. sonra sonra morardi şimdi 7.5 aylık oğlum iyice azaldı lekesi