Kızım 14 aylık hiçbir şey yemiyo eline versem atiyo ağzına veriyorum tükürüyo kaşıkla veriyorum kaşığa vuruyo napicami şaşırdım . Anne sütü de almıyo hadi hiç yoktan emiyo diyeyim. Napicam gerçekten bu durumda olan ve yaşamış anneler akıl verin geçici bir süreç mi istaah şurubu mu kullanmam gerekiyor napmaliyim bazen sinirlenip sesimi yükseltiyorum çok üzülüyorum 😭😭