Pembekurdela Kızlar sabahları kahvaltıda ne yiyorsunuz genel olarak ? Yani bişi arar mısınız yoksa sadece zeytin peynirle de kahvaltı yapar mısınız? Aslında herşey var zeytin peynir çikolata reçel vs ama nedense boş görünüyor her sabah bu yüzden iştahım gelmiyor siz nasıl kahvaltı yapar mısınız neler olur genelde ?😊
EtiPetito Pembekurdela bişey arıyorum ben genelde ya 😀 en çok kuymak ve tava böreği yaparım normal kahvaltılıkların yanına
Kadifemsii Pembekurdela herşey var çok şükür ama gözüm doymuyor 😀😀 yani sıcak birşeyler istiyorum peynir zeytin reçelden ziyade . Tek oluncada üşeniyorum malum çocuklu hayat. Mesela salatalık yumurta illaki olacak yoksa kahvaltı yapmamışım gibi hissederim.
muhammedim- Pembekurdela bnde hep farkli bisey yapmaya çalışırım.yumurtali ekmek patates kizartmasi bazen pastaneden pogaca borek alırım.bnde zeytin peynir falan olunca sanki bisey yok gibime geliyor yoğurtta eksik olmamali soframdan
Balarisi_melisEla Pembekurdela sadece kahvaltılıkla yapamam malesef illa sıcak biseyler olcak kahvaltilikla doymuyorum,bide büyük çocuğum o illa sucuklu yumurta ,krep,patates kızartması ,tost,krep tarzi şeyler illa olsun ister
Pembekurdela EtiPetito en güzeli aslında bende ne aradığımı bilmiyorum bişi arıyorumda işte 😅 kuymağı nasıl yapıyorsun her hangi eriyen bir peynirle oluyor mu ?
Pembekurdela Kadifemsii evet vallahi bende öyleyim illa tavada yapılan bişi olacak ama çocukla çok zor. 😅 evet bencede salatalık domates yumurta şart kahvaltıda bende öyle her gün yumurta olur.😃
Pembekurdela muhammedim- evet tek bende oluyor sanıyordum bu sorunun. Yanlız değilmişiim 😃 bende illa tavada olan bişey yapacağım sofrada
Mavisanasi Pembekurdela patates kizartmak istiyorum hergun ama yapamıyorum kızım sağolsun yumurta zeytin yiyorum hergun yakında civciv çıkacak içimden 😅😅
Pembekurdela Mavisanasi ahahah yaa bende bunu her sabah kendime diyorum yumurta yiye yiye yumurtlayacağım en sonunda diyorum.😅😅
Turunculu Pembekurdela bimdeki kolot peynirler yapmıştım ben, kuymak peyniriymis zaten o. Güzel olmustu. Ama hersey gibi o da pahalı
muhammedim- Pembekurdela bnde oyleyim😀😀bide patatesi rendeleyip tavada omlet gibi önlü arkalı kizartiyorum uzerine yumurta kiriyorum oda cok guzel oluyor denemediysen tavsiye ederim😀😀
Pembekurdela muhammedim- demekki hepimizde bar bu sorun 😅 oda hemen denenecek yarın 😄😄 çok teşekkür ederim.