1 saattir bez arayışındayım. Bu ne pahalılıktır böyle. Molfix bez kullanıyorum 146 tanesi 240 küsür. Islak mendil desen 130 küsüre aldığım 220 lira olmuş. Zamlar gitgide katlanıyor da vah halimize gerçekten marka mı değiştirsem diye düşünüyorum şimdi de