Hsniye7 Kzlar bebeğim 2 aylık elini yumruk seklinde yapıp elini parmaklarını emiyor.aç olduğunu düşünüyorum ama emzirdikten sonra tekrar yapıyor.acaba elinin parmaklarının farkınamı varıyor.eldiven giydirmiyi bıraktım elinin farkindaligina varsın diye
gokcekocyigit07 Hsniye7 keşif dönemi başladığı için çok normal, daha dur etrafında ne bulursa yalamak isteyecek, çünkü tanımak istiyor 😊
Demura Hsniye7 keşif içindir annesi, eller en yakın arkadaş bu dönemlerde. elleri çok tatlı olduğu için de olabilir 🥰 sağlıkla büyüsün