linamommmmm ilk zamanlar benim kızda da oldu zeytinyağı masajı yaptım düzenli 2.aya doğru geçti, havalar soğuk, bebekler zaten hassas, kuruma ihtimali daha fazla oluyor, istersen bir de zeytinyağı ile günlük masajla, geçmiş olsun, bu arada MAŞALLAH, Allah bağışlasın yavrularımızı 🤗