3 ay 10 günlük kızım var 1.ayından beri sadece mama yiyor 2 saatte bir 90-110 cc arası yiyordu. 2-3 gündür asla yemiyor 4-5 saatte 60 cc falan anca yiyor açlıktan uyuyamıyor aptamil yiyordu SMA aldım onu da yemedi ne yapacağımı bilmiyorum sizlerde bu durum var mı ? Neden yemiyor olabilir doktora gitmeye gerek varmı