dilek_kayra kızlar 6 aylık oğluma yaptığım ek gıdalara yulaf katmak istiyorum ama hangi marka almalıyım öneri verirmisiniz
[silindi] dilek_kayra Eti lifalif alıyorum ben robotla çekiyorum.İnce öğütülmüş olanını aldım fakat onu beğenmedim.
Eski9 dilek_kayra ben marketten organik yulaf aldım afedersiniz saman gibi hiç güzel çıkmadı çok sert yıllardır etiden kendime lapa yapıyorum o bile daha iyi bende ince ogutulmusunden alıp kullanırım kızıma. Gerçi yemiyor ya neyse 😁
eylulnisa_20 Eti ince öğütülmüş yulaf bebekler için ideal ben hep onu kullandım kızıma hemen yumusuyor
Arzum-fle Ben kendime de kızıma da doğadan marka kullanıyorum. Hem fiyatı çok uygun hem de lezzetli ve temiz içerikli. Üstelik temin etmek çok kolay, marketlerde bulabilirsiniz.
Winnithepooh dilek_kayra netten ilk zamanlar organik olanlardan aldim sonra fiyat artınca bimden 101 dekileri aldim sukur hepsini yedi dun eşim eti ince öğütülmüş almış içine muz elma armut rendele veya yoğurtla veriyorum bazen pilav gbi oluyor evde yemek yoksa hemen 3 dk hazir yemek vallahi çok pratik bir şey
Eski9 dilek_kayra Bende tam tersi çok severim lapası diyette kurtaricimdir ama alışması zor olabiliyor başlarda bende diyordum bu ne biçim bişi böyle diye 😁
Winnithepooh dilek_kayra sütle veya suyla pişiriyor um sonra muz ezip içine koyuyorum yada armut rendele4dim küçükken şuan 30 aylik misal evde yemek yok hemen pişirip yoğurtla veriyorum yada ara öğün muzla verip ceviz vb de konulur içine büyüdükçe
dilek_kayra Eski9 aslında benim de yemem lazım çok kilo aldım emzirme döneminde geceleri falan kalkıp yedim şaka gibiydi 😑
dilek_kayra Winnithepooh yaa evet kurtarıcı yulaf desene☺️ bende meyveyle denicem bakalım doktor kontrolüne bir gidelim de alerjik bebek olduğunu için muz yemesine falan ne dicek bakalım