Merhaba, ben 2 ay önce sezeryan doğum yaptım, doğumdan beri idrarla ilgili sorunum vardı ama bugün net olarak anladım küçük tuvaletimi yaparken vajinamdan akıyor ya bu durumu yaşayan var mı 😔 doktora gideceğim bu hafta İnternet’e baya araştırma yaptım fistür deniyomuş sanırım , bu sezeryanda yapılan bi hatadan mı kaynaklanıyor