Kızlar 2.5 aylık bebeğim var 40. Dk gözler açılıyor 1 saat tekrar döndürmeye uğraşıyorum çoğunda başarısız oluyorum ve çok yorucu 😞 40. Dk uyanınca da 15 dk sonra ağlamaya başlıyor çünkü uykuyu alamıyor… ben uyandırıp uyutmayı denedim yooookkk uyanmıyor 2 dk sonra kendi birden uyanıyor var mıdır çözüm önerileriniz ??????