Rabiaa12 Merhaba hanımlar bebeğim 4 buçuk aylık emerken memeyle oynuyor garip garip bakıyor mama veriyorum doymuyor çünkü bu seferde biberonla oynuyor diliyle itiyor tükürüyor mamayı nasıl düzeltirim