Aliaslan1 Kararsizmomy ben de ayaklarına destek oluyorum arkadan itiyor çünkü desteksiz kalınca kaydığnı farkettim ama düz yerde durmuyor maalesef daha sık koyayım ben de alışsın düzde de yatmaya