Selamlar, Bebegim 7,5 aylik geceden beri hafif hafif oksuruk basladi burun akintisi vardi simdi oksuruge cevirdi malesef benden bulasti. Korono degiliz iki defa test yaptirdim ama grip olduk. Pazarteso doktora goturecegim ama onumuzde daha 2 gun oldugu icin kendi imkanlarimla ilerlemesini engellemek istiyorum. Bugun ihlamur verecegim kahvaltisinin yaninda. Birde prospan surup alsam acaba bu aylarda kullanabilir miyiz? Ya da oksuruk ve soguk alginligi icin bir onerisi olan var mi ilac dişi tabi?