ftmm kekik kaynatıp içebilirsiniz kozalak macunu ve arkadaşa katılıyorum sarımsaklı süt birde büyük bir tencerede kekik kaynatın evin mikrobunu kırıyor biz çok ağır atlattık bol sıvı ve beslenmenize dikkat edin , dinlenin , bebeğiniz varsa bu imkansız tabi benim öyle oldu . Ihlamur nane limon . Kekik çok iyi geliyor Allah şifa versin 5ay koku tat alamadık çok şükür şimdi iyiyiz koku kaybı olursa herşeyi koklayın doktorum demişti bende öyle yaptım faydasını gördüm