Sevo97 benim bebegimin de gobeginden kan geliyor sizinti gibi. sizde kordon düştükten sonra kalıntı kaldi mi gobeginin uzerinde? ayni sorunlar bende de var kakasi icin ben de kulak cubugunu zeytinyagina batirdim hafif deligine dokundurup uyardim hemen yapti. gazini da bacaklarini dizlerinden bukup karnina bastırarak yavasca, çıkartıyorum. biz 26. gunumuzdryiz, bu haftalaeda basliyomusbagirsak tembelligi ondan dolayi oluyormus kaka yapamamasi, cok onemsememek gerekiyormuş. ama su kan gelme olayi fena canımı sıkıyor benim de. siz doktora sordunuz mu onu