Raupe **Kızlar günaydın eşim korona oldu pozitif çıkınca annesinde kalıyordu bize bulaştırmamak için 7 gün sonra bitecek karantina eve geldikten sonra bulaşma riski var mı 14 gün yA kuluçka süresi bilgisi olan yaşayan var mı bu durumu? **
Muhasebeciana Raupe bizde covidiz bizimde karantina suremiz 7 gun malesef. Kizim esim ben hepimiz covidiz ve ben sali esim carsamba gunu is basi yapicaz mecburen. Dediklerine göre bulaş riski kalkiyormus. Zaten daha oncesinden esin anlamadan once kapmis o virusu sizede coktan bulastirmis olabilir. Bende cunku anlayip test yaptirdigimin ertesi gunu kizim ateslendi esimde hele hic birsey yoktu sirf temasliyim diye test verdi ona yoksa karantina bile yoktu 3 asili diye ama bi geldi sonuc pozitif ayni aksam esim sitmalanmaya basladi yani daha oncesinden virusu ben kapip esime ve kizima anlamadan bulastirmisim bile sizde en iyisi bi test verin sizdede olma ihtimali olabilir.
Muhasebeciana Raupe hayir girmiyor arkadasim benden cok once pozitifti 7 gun karantinasi bitti test verdi yine pozitif ama is basi yapti malesef bir daha karantinaya sokmadi kimse sadece isyeri 2 gun daha gelme 3.cu gun gelirsin demis hatta. Ve hatta kardesim 3 ay once olup tekrar pozitif cikti devlet yakin zamanda oldun sen diye karantinaya girmene gerek yok demis 😃
Raupe Muhasebeciana eşim pazartesi hastalandı akşam kendini bizden korudu hemen sabahta test verdi eve gelmedi bugün cumartesi halen bişeyimiz yok ama daha olur mu ki🤦♀️
Altaycenk Kuluçkadayken 3-5 gun arası hastalık ortaya çıkıyor kuluçkadayden bulaşma oranı baya yuksek , şimdiki omikron zaif diyorlar 7 gunde kayb oluur , ben eşim bebegim uçumuzde atlattık , eşiniz aşılıysa 5 gunu bile negatif çıkabilir .
Muhasebeciana Raupe olabilir canim benim esimdede hic bir sey yoktu ben sadece nezle gibiydim sonra esim temasliyim diye nolur nolmaz kimsenin hakkina girmeyeyim ise gidipte dedi test verdi ve sonuc pozitif biz soook ve aksamina esim sitmalandi ve daha da birsey olmadi 1 kezde ateslendi okadar.