Kızlar merhaba herkese bir şey sormak istiyorum 3 buçuk aylık bebeğim var ve sadece anne sütü alıyor Kakasın’da parça parça kabız gibi sert şeyler çıkıyor bu normal mi.Cok gazlı bı bebek olduğu için de nurse harveys ve biogia kullanıyor bunlar yapıyor olabilir mi