bebegim kirk gunluk oldu ama hala bir emme duzeni oturmadi. yani benim bildigim yenidogan bebekler emmek ister benimki devamli uyuyor beslemek icin kaldiriyorum uyandirmak nerdeyse bir saat sürüyor uyaniyor memeye geliyor yine uyuyor emdigi zaman 5 10 dk gecmiyor gunduz duzgun emmedigi icin veya aksam uzeri gece olunca çıldırıyor acliktan memeyi bile tutmuyor agliyor devamli hicbirsekilde göğsüme yatiramiyorum bile mama veya sut veriyoruz onu da istekli icmiyor yine agliyor artik iskence gibi her gece bu sekilde geviyor duzgun emmedigi icin geceleri harap ve bitap durumdayim 🥴🥴🥴 sinirlerim cok yipraniyor sinirlerim zipliyor emzirememek beni cok yordu kizimda ac ac uyuyor yine midesine birşeyler gidiyor ama tam doymuyor cok yoruldum bayanlar
Sorum şu benim kizim gibi çok uykucu olup daha sonra düzene giren oldu mu daha bir kere bile gece uyanip emmek istediğini bilmiyorum nereye kdar böyle devam edecek