Kızlar 15 gün önce normal doğum yaptım doğumdan hemen sonra doktoruma korseyi sordum takmamanı öneririm dikiş olduğu icin dedi etkilermiş dikişi. Ama artık üzerinden 15 gün gecti takmak istiyorum siz ne yapmıştınız? Birde dikişim düştümü bilgim yok hic ağrılarım gecti arada kaşıntı oluyor