Zkybgm Hanımlar herkese merhaba ben covid oldum dördüncü günümde şimdi kızımda oldu hafif öksürük var ve ateş vardı ne yapıp ne yedirip ne içirmeliyim napm alıyım yemekte yemek istemiyor şaşırmış durumdayım
Geleyto Zkybgm Benim bebeğim de covid. Dr a götürdük 2 gün önce yüksek ateşi olduğu için ateş düşürücü verdi sadece. Bol bol emzirmemi söyledi. 2-3 güne atlatır dedi şükür şuan daha iyi.