Ben çok yaşadım 4. Ayda başladı nerdeyse 6. Aya kadar sürdü hiç vazgeçmedim uyuttum emzirdim salladım emzirdim aç kaldı yinede ememdi sakın kaldım yeri geldi ben bile ağladım ama sabrettim dayandım şuan 8 aylık çok şükür o günler geçti sizde sabredin geçecek merak etmeyin geçmeyecek gibi geliyo ama geciyo bir anda geciyo annesi siz sakın kalın🥰