Dilan_34 Kızlar aklımda soru işareti kldi bebeğimde çok gaz olduğu için zinco aldım eczaneden kabızlık yapar diyorlar dogrumu
Gulgcck Dilan_34 valla bizde kullanıyoruz da öyle bişey duymadım, ama biz biogaia kullanıyoduk daha önce, o zamandan başladı kakayı geciktirmeye, arkadaşımdan tavsiyeyle kullanmaya başladım zincoyu, onun bebeği yapıyormuş hergün
Zeliff Dilan_34 biz kullandık yapmadı kızım 1 yaşında ara ara kullanıyorum yine. Banada tam tersi kakasını rahat yapıyor gibi geliyor onu kullandığımızda.
Gulgcck Dilan_34 yok sadece geciktiriyor, yapınca normal yapıyor ama sanırım atak haftasına denk geliyor hep ondan da olurmuş gecikme
Gulgcck Dilan_34 2 dir 1 hafta geciktiriyor, ondan önce de 3 gün 4 gün falan geciktirdi, son 1 aydır böyle, canım sıkılmıyor değil
Littlebird Dilan_34 ben de öyle küçükken kullanmıştım hatırlamıyorum ki şu an doktor söylemişti şu kadar kullan diye
Mavilii Dilan_34 aksine kabızlığa iyi geliyor. Benim oğlumda kakasini zor yapardı. Gazı var die zinco kullanmaya başladık. Hem gazına iyi geldi hemde kakasini yapmasını kolaylaştırdı. Biz hiç kabızlık gibi Bi sorun yaşamadık