benim oglumun iki bucuk aylikken cok yuksek cikmisti o donem sunnet oldu arada bir calpol ve paronax fitil vermistik doktor ilaclardan kaynakli yukseldigini soyledi bir hafta gaz damlasida dahil hic ilac kullanmadik cok sukur sonrasinda normale döndü