Yeşilim şeyler yoğurt çorbası, puf böreği. Biri yoğurtlu biri soğanlı kıymalı acaba onlar mı gaz yaptı? Ama normalde kıymalı yemeklerde oluyor soğan ve hiç bu kadar ağlamadı. Yoğurtta yemeklerle az yerim acaba çok yedim diye mi oldu? Hep uykusundan sıçrayarak kalktı, kucakta durur normalde kucağımızda kıvrım kıvrım hiç durmadı. Gaz damlası verdim, anason verdim 1 çay kaşığı, zeytinyağıyla göbek ovduk. En son kiraz çekirdeği ısıtıp koyduk 3 te zor uyudu belki yorgun düştü belki çekirdek iyi geldi. 2 gün önce rota aşısı oldu hemşire huysuzluk yapabilir dedi acaba ondan mı oldu? Doktora gitmem gerekir mi hiç bilmiyorum:(( yoksa bebekler bazen ağlar mı atak dönemi olarak görünüyor ama gündüz hiçbir şeyi yok uykusu yemeği harika. Akşam meme bile içmek istemiyor :/