İdrar yolunda enfeksiyon olabilir. Bizimkide öyleydi sonra sonra pembe leke gelmeye başladı doktora söyledim idrar tahlili istedi verdik baktı enfeksiyon varmış. Şimdi normale döndü bezini ıslatmaya başladı tekrar doluyor artık, leke gelmiyor. Çok çok su içirmeye çalış.