SenaSencer 2 saatte bir hatta coğu zaman yarım saatte bir ağlayıp kalkıyor gece sallamakla geçiyor uykusuz geceler nöbetci analar 😭😭😭
BirAlparslanAnnesi SenaSencer 11/12.aylar baya zorlayıcıydı uyku gerilemesi vardı.14 aylığız eski düzenimize döndük çok şükür 🙌
SenaSencer BirAlparslanAnnesi Aysemme inşallah en yakın zamanda düzelir cunku bende sallamaktan kol da ayakta ve sabırda kalmadı.
BirAlparslanAnnesi SenaSencer ben sallamayı 10.ayında bıraktım çünki uyku kalitesini de çok etkiliyor alıştıkları için sürekli sallanmaya uyanıyorlar
BirAlparslanAnnesi SenaSencer dahada yorucu bu süreç sizin için.. 1 hafta zorlanırsınjz ama bence salla bırak ile sallamayı bırakmayo deneyebilirsix sonrası büyük konfor gerçekten