Merhaba. Çalisiyorum iki aydan beri. Calismazken de yemezdi simdi ben yokum diye hic yemiyor. Doktorlara goturdum tahlil demir herseyine baktik bi sorun yok ama istah acici ve demir ilacini takviye amacli verdiler. Ama gene iciremiyorum agzi kilit. Zorla elini kolunu basini tutup verdim bu seferde çok üzüldum o aglayan halini gorunce. Veremiyorum bu nedenle. Kek pilav makarna baska hicbirsey yemez. Ne yapayim akil verin deyin ki su doktor var şu ilaç var şu yöntem var. Abartmiyorum açliktan olecek diye korkuyorum. Kilo 12 boyu 90 cm sagolun simdiden.